فروش گل آنلاین

  • ۰
  • ۰

مشکلات و مریضی های بگونیا عروس

1- سوختگی و خشک شدن برگ بگونیا : با ما در مقاله ی درباره ی گل بگونیا در فروش گل آنلاین همراه باشید.یکی از علل های اساسی این مشکل نور بیش از حد آن می باشد نور بیشتر در روزهای گرم سبب سوختگی و خشک شدن برگ ها می شود.

2- گل بگونیا رویش علفی دارد : اگر طبق گفته مقاله درباره ی گل بگونیا در فروش گل آنلاین این گیاه نور لازم دریافت نکند گیاه رویش علفی پیدا می کند و برگ ها کمرنگ می شوند همینطور اگر گیاه گل هم داشته باشد، گل ها کم کم بی رنگ می شوند و قابلیت گلدهی اش را از دست می دهد.

3- گل بگونیا گل نمی دهد : این اشکال می تواند از کمبود نور و یا تغذیه نشدن گیاه باشد مورد را وارسی کنید.

4- بودجود آورن لکه های قهوه ای : صحیح است بیان کردیم در مقاله درباره ی گل بگونیا در فروش گل آنلاین که این گیاه رطوبت دوست است اما اصلا عمل غبارپاشی را انجام ندهید به دلیل اینکه سبب می شود گیاه به مزیضی های قارچی مبتلا شود و لکه های قهوه ای روی برگ بوجود آید.

5- سیاه و شل شدن برگ ها : سرما و دمای کم  تر از ۱۵ درجه سبب می شود که برگ ها بی حال شوند و اگر خیلی دما کم تر شود سبب یخ زدگی می شود و برگ ها شل و سیاه می شوند.ما را در مقاله ی درباره ی گل بگونیا در فروش گل آنلاین همراهی کنید.

6- بگونیا محصول جنگل های دارای رطوبت و گرم است: زمانی  این را می دانیم خیلی ساده تر می توانیم به ریزه کاری های رویش آن پی ببریم ،‌برگ های سبز چروکیده ، با حاشیه های نقره ای معین در این گیاه داد می زند که باید گیاه رطوبت پسندی باشد. در نتیجه به صورت یگ گل خانگب ، محیط گلخانه را ترجیح می دهد.

نکاتی که باید درباره ی گل بگونیا

ممکن است برای شما هم تشخیص بگونیا از باقی گل ها چندان راحت نباشد ، ولس یک مشخصه اساسی برای تشخیص بگونیا این است که بر خلاف خیلی از گیاهان ، برگ بگونیا را اگر از خط وسطش تا کنیم و دو بخش را روی هم قرار دهیم ، می فهمیم که دو قسمت برگ متقارن نیستند این درست برعکس بیشتر گل و گیاهان است.

که برخی دو بخش برگ شان متقارن است،بگونیا های برگی رطوبت زیادی می خواهند. این گل تقریباً هر روز باید آبیاری شود همچنین این که باید توجه کرد حتما خاک گلدان پیش از آبیاری تا اندازه ای خشک شده باشد و بطور کامل حس شود که گلدان به آبیاری احتیاج دارد. هر دو هفته یک دفعه هم استفاده از کود مایع تقویتی سفارش می شود.

بیان کردیم در مقاله درباره ی گل بگونیا در فروش گل آنلاین ، بگونیا رطوبت بیشتری برای رشد لازم دارد ولی اصلاً از اسپری شدن آب روی برگ ها و گل هایش لذت نمی برد به دلیل اینکه در این صورت حقیقتا فضا مناسبی برای رویش و تکثیر سفیدک های پودری که دشمن درجه یک برگه ها هستند بوجود می آید.

  • ۹۹/۱۰/۲۷
  • مریم مظلومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی