فروش گل آنلاین

  • ۰
  • ۰

شیوه نگهداری از گل آلاله قشنگ و بهاری

گل آلاله، گیاهی خیلی قشنگ با مدل های متفاوت است به گفته مقاله گل آلاله در فروش گل آنلاین که در این مدل شامل گلبرگ های خیلی زیادی است که قشنگی این گیاه را دو برابر کرده است. این گیاه قشنگ از واریته آلالگان شناخته می شود و قشنگی خارق العادش سبب شده از آن برای تزیین دسته گل عروس و یا تاج گل های قشنگ برای اعیاد و جشن ها بکار برده می شود.

به این گیاه به اصطلاح گل بریده می گویند. این گیاه قشنگ را هم در محیط آزاد مانند باغچه ی حیاط، بالکن یا تراس و هم در محیط بسته مانند خانه های ویلایی و آپارتمانی می شود نگهداری کرد.گل آلاله را همواره طبق بیان مقاله گل آلاله در فروش گل آنلاین در اواخر زمستان و همینطور اوایل بهار در گلخانه ها مشاهده می کنیم.

و در واقع یکی از گل های نمادین بهاری به شمار می رود. ولی به صورت کلی در محیط آزاد از اوایل بهار گل شکوفا می کنند و می شود از آن در وضعیت مناسب گلخانه ای نگهداری کنید تا در فصول پاییز و زمستان و بویژه بهار از گل های قشنگ آن بهره ببرید. در فصل تابستان با دقت به گرمای هوا در محیط آزاد برگ های گیاه زرد خواهد شد.

خاک مورد احتیاج آلاله چیست؟اگه هدف دارید از نظر مقاله گل آلاله در فروش گل آنلاین ، آلاله را در حیاط خانه بکارید برای خاک مورد احتیاجش مخلوط خاک باغچه و خاک برگ را به کار ببرید . فراموش نکنید که خاک باغچه ای که از آن به کار می برید ، باید خاکی قوی و سالم باشد تاجواب  خوبی را بگیرید و نتیجه بهتری را داشته باشید.

ولی اگر مانند من ما علاقمند به این هستید که آلاله را در گلدان نگهداری کنید مناسب ترین و بهترین خاک برای آلاله ترکیبی از کوکوپیت، پرلیت و پیت ماس هست.

اندازه نور مورد احتیاج برای آلاله

این گیاه به فضا روشن علاقه دارد.  و طبق بیان مقاله گل آلاله در فروش گل آنلاین مناسب ترین نور برای نگهداری آلاله در فضا داخلی منزل، گلخانه، پاسیو و یا پشت پنجره جنوبی و شرقی هست که نور فیلتر شده را به گیاه می رساند ، ولی باید این را هم بیان کنیم که گیاه آفتاب دوستی هم است.

و در وضعیت سایه آفتاب مناسب ترین و بهترین رویش خودش را دارد. شما می توانید این گیاه را در باغچه و محیط سایه آفتاب نگهداری کنید ولی این را بدانید هر اندازه تابش نور زیاد تر باشد اندازع آبدهی به آلاله هم زیاد تر می شود.

اندازه آبیاری مورد احتیاج آلاله پرپر : آلاله گیاهی است در مقاله گل آلاله در فروش گل آنلاین که عنوان شده  که احتیاج آبی متفاوتی دارد به این صورت که در فصل بهار احتیاج آبی زیادی دارد ولی با داخل شدن به فصل تابستان و با زرد شدن رنگ برگ های گیاه، باید آبیاری را کمتر کنید تا وقتی که آلاله به خواب برود.

  • ۹۹/۱۰/۲۸
  • مریم مظلومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی