فروش گل آنلاین

  • ۰
  • ۰

محیط های دیدن و رشد کردن گل سوسن چلچراغ

آنکه که در مقاله درباره ی گل سوسن در فروش گل آنلاین آمده است اندازه ای طیف بنفش دارد. رشته پایانی آن ها سبز است و گرده هایی به رنگ قرمز روشن دارد. پوشش دهنده بذر این گل، که مشابه یک تخم مرغ بالعکس است، حدودا شش ضلعی می باشد و ۳ تا ۴٫۵ سانتی متر طول و ۲٫۵ تا ۳٫۵ سانتی متر عرض دارد. بذر ها تا شهریور بصورت رسیده حاصل می شوند.

و جوانه زنی آن ها بیرون آمدن با تأخیر دارد: برگ هایی که گیاهچه به صورت یک رویان ساخته، بعد از آنکه از خاک در می آیند به طور فتوسنتیک تغییر پیدا می کنند .از آنجایی که سوسن چلچراغ خیلی دوستدار به ازدیاد و تکثیر ندارد، با گذر زمان بیش از پیش در دید انقراض جای می گیرد که این عنوان خیلی از کاشناسان محیط زیست را نگران کرده است.

این مدل در استان گیلان (رودسر)، داماش، نور و تالش گزارش شده و همینطور در روستای سرشمام رستم آباد گیلان چندین نکته از دیدن این گیاه همراه با عکس گزارش گردیده است و در بیرون از ایران همچنین فقط در شهرستان لنکران در جمهوری آذربایجان مشاهده شده‌است.

در این مکان از استان گیلان که هم اکنون مراقبت می‌گردد که به گفته مقاله درباره ی گل سوسن در فروش گل آنلاین در حدود ۲۰۰۰ مدل از آن در یک محیط کوچک از جنگل‌ های مخروبهٔ راش پیرامون ده و در ارتفاع ۱۷۰۰ تا ۱۹۰۰ متری مشاهده شده است. فصل خرداد و تیر (اکثر این گل در فصل خرداد ماه دارای مشاهده است) وقت گلدهی گل سوسن چلچراغ است.

که برای مشاهده کردن این گل باید سفرتان را زمان بندی کنید. گل سوسن چلچراغ فقط سالی یک دفعه در ماه های خرداد و تیر رویش می کند.با ما در مقاله ی درباره ی گل سوسن در فروش گل آنلاین همراه باشید.

از چه راه به دیدن این گل برویم

راه دسترسی به این مکان بزرگ مسیر قزوین به شهر لوشان است که به جهت فرعی جیرنده منشعب می شود. جاده ای ناهموار و پیچ در پیچ که در دامنه هایی حدودا خشک و کم پوشش ادامه می یابد از لوشان تا جیرنده تفریبا 42 کیلومتر است و از آنجا هم تقریبا 40 کیلومتر تا روستای داماش راه باقی می ماند.

جاده بدون کمترین علائم راهنمایی جاده ای است و مسیر را تنها با پرسش از رهگذران و ماشین های عبوری می توان پیدا کرد . البته به گفته مقاله درباره ی گل سوسن در فروش گل آنلاین اگر از محلی ها دنبال داماش و چلچراغ هایش را بگیرید سریع تر راه را خواهید پیدا کرد .طبیعت ایران در چهار گوشه ی این جهان مناظری دیدنی را به نمایش گذاشته است.

مناظری که هر یک جلوه ی بخصوص خود را دارا است و شکلی تازه را پیش چشم شما جای می دهد. وضعیت و اقلیم بخصوص در بعضی مناطق، وضعیت را برای رویش و نمو مدل های خاصی از گیاهان بوجود آورده  و گنجینه ای گرانبهایی را در ایران به وجود آورده است. قبل از این یکی از این مدل های بخصوص را با هم در مقاله درباره ی گل سوسن در فروش گل آنلاین بررسی کرده.

و به تماشای قشنگی خارق العاده آن نشستیم. با هم به رویشگاه های این گیاه مسافرت کردیم و دانسته هایمان را در مقاله زیر با شما در میان گذاشتیم: این دفعه به دنبال یکی دیگر از گیاهان کمیاب ایران می رویم. گیاهی با گل های دیدنی که چشمان خیلی را در سراسر جهان به خود خیره کرده است و خیلی برای آغاز رویش آن لحظه شماری می کنند.

اکنون می خواهیم با یکی از گرانبهاترین سرمایه های طبیعی ایران در مقاله درباره ی گل سوسن در فروش گل آنلاین آشنا شویم؛ گل قشنگی که در پایان بهار بساط خودش را در ایران پهن می کند و زمان کوتاهی را میهمان کشورمان می شود.

 

 

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • مریم مظلومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی