فروش گل آنلاین

  • ۰
  • ۰

تکثیر گل ارکیده و شیوه نگه داری از این گیاه

تکثیر گل ارکیده طبق نظر مقاله گل ارکیده در فروش گل آنلاین به صورت معمولا از راه کاشت بذر و قلمه زدن ساقه آن انجام می شود که البته باید بیان کرد تکثیر آن از راه بذر کار دشواری است و بیشتر بواسطه اشخاص متخصص این فعالیت انجام می شود.گل ارکیده از دسته گل های ویژه و خارق العاده به شمار می رود که شامل گسترده ترین و مختلف ترین گروه گل ها هستند.

این گل شامل رنگ ها و مدل های گوناگونی است که به علت قشنگی که دارد بیشتر اشخاص درصدد تکثیر گل ارکیده در خانه هستند، شما می توانید با یاری گرفتن از این مقاله گل ارکیده در فروش گل آنلاین به سادگی به به تکثیر این گل قشنگ بپردازید.گیاه شناسی: گل ارکیده در مدل خود بیش از ۸۰۰ مدل و چیزی حدود ۱۷۵۰۰ مدل دارد که به طوری که تک لپه ای علفی هستند.

زیاد ترین رشد گل ارکیده در جنگل های مرطوب و محیط های گرمسیری است البته بعضی از مدل های آن در مناطق سردسیر و کوهستانی هم توانا به رشد هستند، ساختار این گل به مدلی است که ۷ بخش را دارا می شود سه عدد گل برگ و سه عدد کاسبرگ و ۱ ستون که یکدیگر را به هم اتصال می کند. گل های گل ارکیده هر یک به طور منفرد رویش می کنند.

کنون کاشت و رویش این گل تزیینی به گفته مقاله گل ارکیده در فروش گل آنلاین مثل دیگر گیاهان تزینی مانند پرورش گل مریم به صورت تجارتی پرسود در اکثر کشورها با آب هوای گرم مرطوب به شمار می رود.

شیوه تکثیر گل ارکیده : همانگونه که بیان کردیم در مقاله گل ارکیده در فروش گل آنلاین تکثیر گل ارکیده از راه های متفاوتی انجام می شود که در این میان به علت دشواری کاشت بذر و وقت زیادی باید برایش گذاشت و آن چیزی در اندازه ۷ الی ۸ سال کار هر شخصی نیست به همین علت در ادامه مقاله ما به دو شیوه از راحت ترین شیوه های تکثیر آن اشاره می کنیم.

شیوه اول تکثیر از راه پاجوش

گل ارکیده در روی ساقه های خود به گفته مقاله گل ارکیده در فروش گل آنلاین شامل گره هایی است که اگر به درستی توجه کنید مشاهده می کنید که محل اتصال برگ به ساقه است که در پیش آن ها جوانه های کوچکی از گیاه درست شده است.ما باید برای تکثیر گل ارکیده به شرایط فصلی خود نگاه کنیم به دلیل اینکه مناسب ترین زمان برای تکثیر گل ارکیده فصل بهار است.

بعد در ادامه برای انجام این فعالیت به گیاه اصلی خود نگاه می کنیم،  همواره گیاه اصلی شامل پاجوش هایی می باشد که ما در صورتی این پاجوش ها را برش بزنیم  که شامل حداقل ۳ عدد برگ و ریشه های به اندازه ۵ سانتی متر داشته باشد.بعد با به کار بردن از یک چاقوی به آرامی آن را از پیش گیاه اصلی خارج کنید بصورتی که هیچ ضرری به ریشه های آن وارد نشود.

  • ۹۹/۱۰/۲۸
  • مریم مظلومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی