فروش گل آنلاین

  • ۰
  • ۰

تمام مواردی که باید درباره ی گل ارکیده بدانید

برای رویش آن باید بستر خوبی را آماده کنید، موردی که در مقاله درباره ی گل ارکیده در فروش گل آنلاین بیان شود این است که در  کاشت و پرورش گیاه ارکیده وجود دارد این است که این گیاه توانایی دارد در خاک های معمولی رشد کند بلکه شما چه برای نگهداشتن و چه برای تکثیر گل ارکیده باید از خاک ویژه ارکیده استفاده کنید.

با تهیه خاک وزژه ارکیده و افزثدن کمی خاک کوکوپیت و پیت ماس و همینطور اندازه ای شن و ذغال چوب می تواند مناسب ترین خاک برای کاشت گل ارکیده باشد. پس از جای دادن گیاه داخل خاک باید آن را به محیطی با دمای ۲۰ الی ۳۰ درجه در روز و دمایی میان ۱۸ تا ۱۵ درجه در شب منتقل کنید. تلاش کنید هر روز از شیوه غبار پاشی با آب گرم برای گیاهتان به کار ببرید.

از آنجایی که به گفته مقاله درباره ی گل ارکیده در فروش گل آنلاین تکثیر گل ارکیده ویژه و دشوار است احتمال دارد مدت زمان ریشه دهی این گیاه ۶ ماه وقت بر است پس باید صبر بیشتری داشته باشید.

مورد مهم : گیاه گل ارکیده برخی به ندرت در پیش خود پاجوش های کوچکی به وجود می آورد به همین علت شما می توانید با به کار بردن از برداشتن برگواره هایی که روی کره جای دارد آن گیاه را تحریک کنید بدین صورت پس از گذشت چند هفته شاهد رشد گیاهی جدید در پیش آن خواهید شد.با مه در مقاله ی درباره ی گل ارکیده در فروش گل آنلاین همراه باشید.

شیوه دوم تکثیر از راه قلمه ساقه

برای انجام این مدل تکثیر گل ارکیده باید از ساقه گیاه ارکیده به کار ببرید ، ساقه ای که به کار می برید باید حتما شامل یک گره باشد. بعد ساقه را با به کار بردن از یک چاقو طوری از گیاه برش می زنیم که به اندازه ۲ سانتی متر از بالا و ۲ سانتی متر از پایین گره باشد.

بعد به گفته مقاله درباره ی گل ارکیده در فروش گل آنلاین گره هایی که از ساقه به دست آوردیم را باید در یک بستر خوب که شامل ذرات سیلیکونی+ کوکوپیت+ پیت ماس باشد تا بتواند آب را داخل خود نگه دارد.بعد گره ها را به طور افقی بر روی خاک جای دهید و بعد بستر را در فضایی مناسب با نوری کافی و غیر مستقیم جای دهید.

پس از آن باید با به کار بردن از یک کیسه پلاستیکی روی بستر را پوشش دهید تا رطوبت آن برای جوانه زنی خوب باشد و سریع تر رشد کند.در صورتی که گیاه در محیطی با نور، دما و مناسب جای بگیرد شاهد رشد جوانه از بخش گره ساقه خواهید بود.

وضعیت نگهداری از گل ارکیده : برای نگهداشتن و رویش بهتر گل ارکیده باید به احتیاج های پر اهمیت و اساسی فضای او دقت داشته باشید که اگر وضعیت رشد گل فراهم باشد شامل مناسب ترین گل آپارتمانی و تزیینی خواهید بود.رطوبتی که این گل برای رویش به آن احتیاج دارد میان ۵۰ الی ۶۰ درصد می باشد.

و همینطور مناسب ترین بستر برای رویش گل ارکیده استفاده از خاک های ویژه گل ارکیده است که صورتی متفاوت از خاک های معمولی را دارد که مدل آن از تکه چوب های پلاسیده شده است. و احتیاج دیگری که در رویش و پرورش این گیاه قشنگ حیاتی است تهویه خوب آن است.

شما می توانید در صورت احتیاج از نظر مقاله درباره ی گل ارکیده در فروش گل آنلاین برای تقویت گیاه خود هر ۲ هفته یک دفعه از کود های مایع به کار ببرید.

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • مریم مظلومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی