فروش گل آنلاین

  • ۰
  • ۰

هر آنچه که باید درباره ی آن اطلاع داشته باشید

سوسن چلچراغ (اسم علمی: 'Lilium ledebourii') که در مقاله گل سوسن چلچراغ در فروش گل آنلاین آمده است یکی از مدل های تیرهٔ سوسن است. ارتفاع آن میان ۵۰ تا ۱۵۰سانتی متر است. فقط مدل ایرانی جنس سوسن است که از دید قشنگی هم ردیف بیشتر مدل های شناخته شده و رویش یافتهٔ این جنس است. نمونه هایی از آن که اکثرا از ۱۵ گل دارند، همچنین دیده شده است.

ولی همواره به گفته مقاله گل سوسن چلچراغ در فروش گل آنلاین شامل ۴ تا ۱۰ گل است که قطعات گل پوش آن در تقریبی ۷ سانتیمتر اندازه دارند. این مدل تابحال تنها در یک مکان در استان گیلان کشف شده و در بیرون از ایران همچنین فقط در شهرستان لنکران در جمهوری آذربایجان کشف دیده شده است. در این محل از استان گیلان که هم اکنون مراقبت می گردد.

در تقریبی به اندازه ۲۰۰۰ مدل از آن در یک محیط کوچک از جنگل های مخروبهٔ راش پیرامون ده و در ارتفاع ۱۷۰۰ تا ۱۹۰۰ متری دیده شده است. جنگل های هیرکانی در موقعیت شمال کشورمان، به دلیل قدمت آن ها که به عصر یخبندان بر می گردد، شامل مدل های گیاهی و جانوری بخصوصی هستند که قشنگی آن ها زبانزد همه است.

یکی از این گیاهان پر خاصیت که اندمیک ایران است و فقط در یک نقطه از ایران پیدا می شود، گل سوسن چلچراغ است که برای تماشا کردن آن می توانید به داماش گیلان بروید. ما در ادامه این مقاله گل سوسن چلچراغ در فروش گل آنلاین به معرفی این گل و مسیر هایی که می توان آن را نمایش داد پرداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

مشخصات این گل خاص

سوسن چلچراغ یک گیاه علفی پر دوام است که ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر رویش می کند. این گیاه که یکی از مدل های تیره سوسن است، پیاز گل زرد آن بیضی مدل است و قطر آن به ۵-۷ سانتی متر می رسد که به قسمت های بیشتری تقسیم می شوند. ساقه سوسن چلچراغ، قوی و مستقیم، برگ ها به صورت عمودی ایستاده.با ما در مقاله ی گل سوسن چلچراغ در فروش گل آنلاین همراه باشید.

و شامل موهای ظریفی بر روی لبه هستند. این گیاه فقط طبق بیان مقاله گل سوسن چلچراغ در فروش گل آنلاین سالی یک دفعه در ماه های خرداد و تیر رویش می کند که همین عنوان سبب این شده که اشخاص بیشتری بخواهند در این وقت از سال آن را مشاهده کنید . گل آن ها مرتب با تقارن شعاعی است و به ساق برگی که به صورت ۱۳ سانتی متر می رسد، اتصال پیدا کند .

برگچه زیر گل آن ها به طور نوک تیز است. ۶ گلبرگ آن به صورت پر دوامی شکل گرفته اند و خیلی مشابه یک چلچراغ یا تاج هستند که قطر آن ها به ۴ تا ۶ سانتی متر هم حتی می رسد. ساقه سوسن چلچراغ، پر دوام و مستقیم، برگ ها به صورت عمودی ایستاده اند. رنگ گل به صورت اساسی سفید است و وقتی که به جهت شالوده می رود به سبز تغییر پیدا می کند.

  • ۹۹/۱۰/۲۹
  • مریم مظلومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی